Reklamační řád
Reklamační řád upravující podmínky reklamací mezi provozovatelem/prodávajícím a zákazníkem/kupujícím (dále jen "RP").
Úvodní ustanovení.
1. Provozovatelem (prodávajícím) v internetovém obchodě bebesito.sk je Barbora Zemanová, Továrenská 59/4, 90701 Myjava, SLovenská republika, IČ: 53187237, DIČ: 1122681142, IČ: SK1122681142.
2. Zákazníkem (kupujícím) v internetovém obchodě je každá fyzická nebo právnická osoba, která odešle elektronický formulář s objednávkou zboží (výrobku/výrobků nebo služby/služeb).
3. Tento reklamační řád upravuje právní vztahy mezi provozovatelem a zákazníkem při řešení reklamací týkajících se správnosti a kvality zboží a služeb poskytovaných provozovatelem.
4. Pro účely tohoto reklamačního řádu se reklamací rozumí právo uplatněné zákazníkem z odpovědnosti za vady zboží nebo služeb poskytnutých provozovatelem, kterým se zákazník domáhá určité nápravy nebo náhrady škody za vadné plnění nebo neplnění předmětu smlouvy.
Reklamační řád:
1. V souladu s tímto RP může oprávněná osoba uplatnit reklamaci osobně, písemně nebo e-mailem.
2. V reklamaci musí být zejména uvedeno:
- kdo reklamaci podává (jméno, příjmení, adresa trvalého bydliště),
- předmět reklamace, případně čeho se zákazník domáhá,
- komu je stížnost určena,
- datum podání stížnosti,
- podpis zákazníka nebo podpis oprávněné osoby spolu s plnou mocí.
3. V případě stížnosti podané e-mailem, faxem nebo písemně Oprávněnou osobou jménem zákazníka musí být ke stížnosti přiložena plná moc k zastupování zákazníka ve věci stížnosti.
4. Pokud reklamace neobsahuje náležitosti uvedené v bodě 2. tohoto článku, považuje se za neoprávněnou.
5. Lhůta pro vyřízení reklamace činí nejvýše 30 dnů ode dne podání reklamace. O vyřízení reklamace vystaví objednatel objednateli písemný doklad.
6. Datem vyřízení reklamace se rozumí datum uplatnění reklamace Objednatelem. Za den uplatnění reklamace se považuje den, kdy byla reklamace uplatněna:
- v případě poštovních zásilek - den doručení reklamace do sídla Objednatele).
- v případě osobního doručení - den uvedený na kopii reklamace, kterým Zákazník potvrdí doručení.
- v případě doručování elektronickou poštou - den doručení zprávy elektronické pošty na adresu elektronické pošty Zákazníka.
7. Ostatní právní vztahy mezi Provozovatelem a Zákazníkem výslovně neupravené tímto reklamačním řádem se řídí příslušnými ustanoveními jednotlivých smluv uzavřených mezi Provozovatelem a Zákazníkem, příslušnými ustanoveními obecně závazných právních předpisů platných ve Slovenské republice, a to v následujícím pořadí.
8. Zákazník je oprávněn tento Reklamační řád kdykoli změnit nebo doplnit v důsledku změn právních předpisů a podnikatelského prostředí. Aktuální znění Reklamačního řádu Zákazník určí jeho zveřejněním na svých internetových stránkách.
Tento RP nabývá platnosti a účinnosti dnem 1. 3. 2021. 9. Provozovatel si vyhrazuje právo na změnu RP bez předchozího upozornění.
Odstoupení od smlouvy do 14 dnů
Kromě reklamace jste oprávněni odstoupit od smlouvy a vrátit zboží bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží zakoupeného v e-shopu. Pro uplatnění tohoto práva použijte formulář, který si můžete stáhnout zde, a po jeho vyplnění jej spolu se zbožím zašlete na adresu BEBESITO, Nám. M. R. Štefánika 935/22, 907 01 Myjava, Slovenská republika.